Zula Takma Ad Belirleme - Nick Değiştirme / Düzenleme


Takma Ad Belirleme

Selam Zula’nın cesur savaşçıları!

İlk Türk yapımı FPS oyunu olan Zula’ya hoş geldiniz. Şimdi yapmanız gereken tek şey, giriş yapmak ve takma ad belirlemek. Sonrasında oyunu oynamaya başlayabilirsiniz.

1. Launcher;

Oyuna giriş yapabilmek için Launcher’ı çalıştırın. Sağ alt kısımda kullanıcı ad ve şifrenizi gireceğiniz alanlara, Kullanıcı Adı ve Şifrenizi doğru bir şekilde yazarak oyuna giriş yapın.



2. Takma Ad Seçimi;

Oyuna giriş yaptıktan sonra herhangi bir sunucuya girmek istediğinizde Takma Ad seçim penceresi önünüze gelecektir. Şayet ileride karakter adınızı değiştirmek isterseniz, 10.000 Zula Altın gibi cüzi bir miktar ile bu hakkı elde edebilirsiniz!



Takma adınızı belirledikten sonra, herhangi bir sunucuya giriş yapıp odalara katılarak Zula’yı oynayabilirsiniz.
Bu zorlu mücadelenizde hepinize başarılar dileriz!
Google Plus'da Paylaş

Yazar Tolga

    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

20 yorum:

  1. selamn alekum ben yanlslkla asdasd falan yazdm simdi nasil deyisdirecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş 10.000 zula altının varsa değiştirirsin ama yoksa yeni hesap açmanı tavsiye ederim

      Sil
  2. ADIMI SEVMEDIM NASIL DEGISTIREBILIRIM

    YanıtlaSil
  3. takma adı yazıyorum seçiliyorda kalıyor yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  4. takma adı yazıyorum seçiliyorda kalıyor yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  5. nerden değiştirebilirim adımı beğenmiyorum para var yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim zula sitesine git ordan gir hesabına değiştirr

      Sil
  6. Sealmun Aleyküm her kurala uyuyorum ama geçersiz isim seçtiniz diyor acill yadım

    YanıtlaSil
  7. bende sitede yer alan profil resmini değistirmek istiyorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  8. 10.000 altının neresi cuzi bir miktar :D

    YanıtlaSil
  9. 10,000 zula altınım var nasıl değiştirilecek nereden

    YanıtlaSil
  10. zula hesabım efe89 şifre 159rkl rütbe usta silah desenli 65 level be nsıkıldım siz oynayın

    YanıtlaSil
  11. ben ismimi zula sayfasından değiştirdim ama oyunda hala eski ismim var yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  12. zula takma ad belirlerken ~ bu özel karakteri yapamıyorum yazıyorum ama olmuyor

    YanıtlaSil
  13. gencler benim zulasetup.exe contains an incornect path. hatasi veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  14. Eğer siz de zula wall hack arayanlardansanız buraya tıklayın:zula wall hack

    YanıtlaSil