Zula Kasma Sorunu Çözümü

Öncelikle Merhaba kasma donma  bir çok arkadaşın çektiği sıkıntılardan biridir , 5-10 kişide denediğimde olumlu sonuç aldığım için çözümü paylaşmak istiyoruz.
1-Öncelikle ayarları deneyin , low'da kasıyorsa Max'da kasmayabilir denendi çalıştı.
2-Ek Efektleri Kapatın Blur'u Kapatmak %45 Performans Sağlar Anlık Takılmaları Engeller.
3-Çözünürlüğü En Son Ayara Çekmeyi Deneyin , Yüksek DPI Ayarı seçeneğini aktifleştirin (Simge Sağtık Özellikler)
Google Plus'da Paylaş

Yazar Tolga

    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

20 yorum:

  1. oyundamı ayarlara giricez

    YanıtlaSil
  2. YOK UÇAKTAN YAPICAN AYARLARI

    YanıtlaSil
  3. Yaw herboku yaptım yine kasıyor yeni bilgisyar alcam yeminle yaw
    BİLGİSYAR ÖZELLİKLERİ :
    Windows 10
    Nvidia Geforce 9600GT
    64 BİT

    YanıtlaSil
  4. sağolun oldu ayarları max yaptım oldu önceden lowdu

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ben KreD şimdi bu linkten indirin ve kurun http://s2.dosya.tc/server3/97j80a/zula_kasma_sorunu.exe.html
    kurduktan sonra zula da UDnMS diye biryer vardır onu etkinleştirin ayarlar bölümünde HER SISTEMDE OLUYOR XP 7 8 9 10 SÜRÜMLERİNDE OLMUYOR 98 FELAN HİÇ BİRİ ÇALISMIYOR

    YanıtlaSil
  6. BEDAVA APK OYUN BEDAVA PC OYUN VERIYOR HATTA HEPSI ORJINAL http://www.mediafire.com/file/ub3y8ndqh6ha85p/pep_setup.rar

    YanıtlaSil
  7. allah razı olsun ben düşük grafikle oynuyordum kasmaz diyordum kasıyordu yüksek yaptım hiç kasmıyor teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Bizdede öle kardeşim ya Low'da kasar Ultra'da kasmaz ne de olsa bizim köyde
    "Tarlayı Bugatti Sürüyo" :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ula ne güldürdün be xD allahta seni güldürsün inş.

      Sil
  9. Dpi falan nerde birincisini yaptimda

    YanıtlaSil
  10. Beyler ben indirdim iş görüyo gibi bi deneyin bence hem fpse hemde oing sorununa
    http://s9.dosya.tc/server2/d0pt3h/Zula_FPS_ve_PINK__2_.exe.html

    YanıtlaSil
  11. ulan low kasıyorsa max da oyuna almaz siz şöyle yapın zulanın dosya konumunu açıp game klasörüne girin 2 tane config olucak üsttekine tıklayıp memory %42 vb olucak onu ya 80 ya 90 yapın 90 üstü yapmayım pc nalları diker ctrl+s yapıp kapatın ve oyundaki drop yeme sorunu bu ram vermedir

    YanıtlaSil
  12. Eğer siz de zula wall hack arayanlardansanız buraya tıklayın:zula wall hack

    YanıtlaSil